2019. július 15., hétfő

Portfólió és ami vele jár

Portfólió nyara.Maga az őrület....Az agyam,a szemem,az idegrendszerem megcélozva....huhhh,nem egyszerű ez.Az egyik gyerekem vidéken nyaral,de most jó is picit mert nyugim van a másik gyerekem dolgozik,így nagyjából lehetőségem van írni a portfóliómat.Ma kaptam kölcsönbe L-tól kávégépet,hogy jobban menjen az írás.....Hát🙏.


Bezárt könyvtárba akartam visszavinni a könyveimet a könyvtárba....neeeeeeeeeeem,nem tudok mindenre figyelni,szétcsúszás vaaaaaaaaaaaan.Aztán délután sikerült bejutnom és kölcsönöztem is:
Otthon magazin,Lakáskultúra magazinok,mert nem vagyok kapacitálható szöveges könyvekre.Na jó,egyre mégis:)))És recept is van az újságban.És kipróbálható,jónak tűnik!


Természetesen csak újság-szinten kalandozok....

Tavaly ilyenkor Stelvio Pass csillagtúrán vettem részt,ma már csak ajtókitámasztó a sisakom...

És csak írom-írom a portfóliót....
M a cégnél eszik a menzán,én amit találok és fogy az ajándék kávé nagyon ,ami nagyon finom!P meg Nagyinál(remélem nem hízlalja fel!😉)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése