2019. július 16., kedd

Hold-nézőben


A Holdfogyatkozás pillanatait átéltük,nem képekben hanem a szívünkben.Csodaszép volt!L.kimondottan készült erre az eseményre és  pléden,nagyon jó helyen voltunk szemtanúi az eseménynek,olyan romantikusan filmbeillően:)Hálával tölt el,hogy Vele és ilyen módon részesültem ebből!!!💓
Legközelebb 2020. január 10-én és június 05-én lesz.😊a Holdnaptár szerint.
Én csak töltődtem általa.....

A piskótának nagy sikere volt...Hát ennek örülök!🙏

Ami az étkezésem illeti...nem nagyon kívánom a laktató,kiadós ételeket mióta portfólió írással töltöm az időm nagy részét.Így feltettem egy jó adag husilevest és pár napig remekül kiszolgál.A tészta Update lesz hozzá.M a cégnél eszik,de érezve a leves illatát már tudja,hogy ő sem hagyja majd ki vacsoraidőben:)

Ui:valaki most kezd hozzá a portfólió adatgyűjtéshez,én azt tudom mondani a megírt portfólió utolsó simításai lesznek a napokban és jöhet a végeláthatatlan pdf formátumú gépelés....és az izgulás időszaka...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése