2019. július 22., hétfő

Relaxing Piano Music: Relaxing Music, Study Music, Romantic Music, Sleep..."csak receptért jöttem"

.

Ma már dolgoztam.
Most jó itthon este.
Béke,nyugi,pihenés.
Holott nem volt jó a Humalog recepten a felső sor x-elése,de végülis megoldódott a probléma így már nem tekintem problémának.És igazán sokan voltak előttem.De éppen chateltem L-val aki javasolta kopogjak be és "csak receptért jöttem"c.részt adjam elő,náluk a kerületben ez működik.Nálunk a Havannán más dolgok is működnek ilyenkor ha éppen más nem úgy látja a "csak receptért jöttem"történetet,mint én.De végülis.......már "csak"7-en voltak előttem és helyettes rendelésen teszem hozzá!!!!De:3 percen belül Inzulin recept volt a kezemben.Az idő pénz,ez bizonyos.Valószínű az ott ülő emberek ilyen relax zenét hallgattak éppen és egyik sem lincselt meg:)És köszönöm L,hogy időt spóroltál nekem és bátorítottál a "csak receptért jöttem"-re🙏

Javaslom mindenkinek a "csak receptért jöttem"-et és még marad időd otthon egy kis relaxra,pár szót váltani az otthonlévőkkel:)


Jó vércukrot kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése