2019. július 11., csütörtök

Orvosváltás folytatás

.
A mai nap ajándéka:a helyettesítő orvoshoz azért elmentem,hogy megpróbáljak egy olyan Lantus receptet iratni ami a közgyógy szempontjából IS és egyébként is-ami nem mellékes,hogy az az Inzulin legyen rajta amit szúrnia kell M-nak.

A Doktornő értette a problémámat.
Óvatosan fogalmaztam meg,hogy az orvosváltás milyen lépésekből áll.-ettől ő elzárkózott és etikai okokra hivatkozva megmondta házon belül nem mehetnek a betegek ide-oda....(dehogynem,ez az én megjegyzésem:)...)
Aztán látta,hogy megoldást várok.

Vett egy nagy levegőt.
Na jó,nem ajánlással de adok egy háziorvos elérhetőségét a kerületben aki diabetológus is egyben.

Nálam a cím,név.
Folyt köv...🙏
 Ui.:A Patikában,kivárva a soromat,ma már mindegy volt mert a háziorvosi helyettesítésnél 7 45-re mentem és 9 30-kor jutottam be:))))És a Lantus recept RENDBEN VOLT!!!!

A gyógyszerész-6 éve ismer mióta M diabos kérdezte óvatosan,hogy biztosan nem gondolkozom orvosváltáson???
Mondtam neki pont pár perce kaptam nevet,címet.Mert súgta,ahol vagyok orvos nem lesznek rendben a receptek....Szóval külső hang is azt mondta jó döntés amit tervezek,azaz tervezünk.Megvárom M-t és megbeszéljük!Aztán lépünk amennyiben ő is rábólint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése