2019. július 16., kedd

Piskóta,joghurt

Ami édes a napban az EZ a piskóta!Nem,nem a 15 oldal megírt portfólió.....Ó,el nem mondom mennyire nem nyár közepére való elfoglaltság egy portfólió írás!!!!!Ezért van az,hogy örömszerzésre sütök egyet,és lám,finommmmmmmmm.

Piskóta:6 tojás.Sárgáját,fehérjét külön felverni.120 g fehér lisztet használtam.120 g darált Eritritet,és egy csomag sütőport.A sütőt 180 fokra előmelegítettem és 15-20 perc alatt készre sütöttem.A piskóta sütésénél figyelni kell az első 10 percben ne nyisd meg a sütőt!A kész piskótát a sütőpapírral együtt felcsavartam(igen,nagyon meleg!!!)És hagytam állni,konyharuhával borítottam be.Kihülés után cukormentes sárgabarack lekvárral töltöttem meg.A kész piskótát darált Eritrittel szűrő segítségével meghintettem.És...ettem belőle:)Egy szelet piskóta 9 ch lett!

L hozott nekem zsírszegény joghurtot,Bio felirattal.Voltak bennem kérdések,de ezt reggeliztem és visszahozta az ausztriában töltött napok reggeli hangulatát,mert ott ettem ilyen finom natúr joghurtot....hát csupa édességes dolgok ezek így mára.

És még egy égi-jelenség napzárásnak.ma Holdfogyatkozás lesz...de nem szaladok ennyire előre....

Mindenkinek jó vércukrot kívánok!És a nyári szlogenem  még kiegészül:mindenkinek portfóliómentes napokat kívánok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése