2019. július 14., vasárnap

Gasztronómia több szálon


Megint utaztam.Most M-nal vagyok otthon amikor néha összefutunk napközben:) ,persze M dolgozik én szabadságon...és P elutazott,vidéken nyaral.Picit más így a főzés,minden.De P nagyon hiányzik!Van lehetőségem jobban kimozdulni,M is örül,hogy nem lógok a nyakán:)))))

Amikor a balcsi hideg sem hagyjuk ki a pici víz-érzetet.


Pici jóga itt-ott:)

És autós találkozón voltunk egyébként.Alfacity-n.

Barátkoztam:)💓

Zánkáig sok-sok Alfa Romeo lepte el az utat!

Ott a hangulat adta magát.Jól szervezett,minden szempontból klassz program volt.Normális emberekkel,és az autók zöménél hűtőtáskából ettek az autósok,utasaik.Ez nekem nagyon szimpatikus dolog!!!!(nővérem is pedagógus és megfigyelélésén alapul,hogy sajnos az állam által nyújtott ingyen étkeztetés milyen káros a gyerekekre nézve!!!!Pocakosodnak.És jajjjj,ez évek alatt....katasztrófához vezet/het!Kérem szépen,mindenki figyeljen oda tudatosan mit eszik és mit ad a gyerekének!!!!!Ingyen van???Nem biztos,hogy az a jó és nem biztos,hogy nemes cél érdekében ETET az állam-sajnos..".ingyen")Mi is mindig csomagolunk magunknak szendvicseket!Innivalót is mi viszünk!A nővéremtől még nem tudtam mindent ellesni,na ő egy iggggazi csomagoló.2-3 de akár több napra is meg tudja főzni az ételeit.Ketogén diétát is remekül érti és tudja....a fotózásban pedig egyszerűen ott van!Pár éve a tv-s műsor castingjáig is eljutott:a KONYHAFŐNÖK-be.Nem jutott tovább,de így is nagyon nagy dolog,hogy ott lehetett!!!A blog ahol a gasztronómia mellett túraleírásokat és egyéb olvasnivalókat is találunk sok-sok képpel,élménnyel:boszorkanykonyh.blogspot.com
Ajánlom olvasgatásra!

(2 kép forrása:boszorkanykonyh.blogspot.com)

Mindeközben vidéken Nagyi -és P is-diabos s.barack lekvárt készít!💓🙏



Lemostuk az autót a találkozóra,pedig igencsak borult idő volt:)

.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése