2019. július 4., csütörtök

Sweetmami szabadságON

Nos,P elutazott....nekem a bőrönd tartalma 2 hónapra elegendő lenne....de a lényeg be lehetett húzni a zippzárat:)

Mohács majd Hőgyész állomásokkal.Hát,kíváncsi vagyok a szűk jelenlévőket mennyire idegeli ki a nemevésével:))))


Sweetmamiskodom ám azért picit.Ma kaptam a posztot,hogy mennyivel jobb választás volt egy teljes kiőrlésű cucc-nevezzük így:)))-mint az eddigi bevált rossz gyakorlat az étkezésében....Lényegében nekem mindegy ki mit eszik de ha lehet azért figyeljünk oda!!!!😉

És reggel ez a rózsa várt a postaládámban....

:)

3 napra picit előre terveztem a menüsort,mert picit pörgős napok elé nézek.M-t annyira nem hatja meg ha éppen nem ch-számolt az étel:)

És most egy kis erkély -hangulat a Havanna-lakókertből:))))

-egyébként teregetni fogok:)))))

Jó vércukrot kívánok mindenkinek!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése