2020. szeptember 14., hétfő

444 méteren

Vércukor csökkentés 444 méteren:)4 helyszínt vettünk be a vasárnapi napon.Kicsit belehúztunk de rájöttünk,hogy meg tudjuk csinálni,de azért nem árt-ana egy túracipő is a kocsiba!

Minden csudijó volt,de volt gondolkodás,hogy most akkor....hogyan tovább.2 km- es emelkedő a Vár felé és 2 km vissza,ami lejtő menet úgy rendesen!

A segéd botok💓

A Vár tetején(444 m tszf) a vendégkönyv....naná,hogy írtunk bele!

Itt éppen nem volt könnyű a mosoly,víz nélkül,minden nélkül teljesítettük a távot.

A cipőmről azt mondta egy gyakorlott túrázó,hogy"ebben kihívás teljesíteni a távot és biztosan emlékezni fogok erre a Vár-látogatásra"-neki túracipője volt!!!

Azért imádtuk a távot,de megküzdöttük és este nem kellett bárányokat számolnunk....

Pizza ebédet ettünk .Volt miből tornázzunk de tény,már vacsora nem kellett csak a maradék pizzaszeletek a dobozból.

Bánkon a tó  mellett pizzáztunk.Isteni a pizza!
Megtudtuk,hogy a puccos szállodában egy saláta is 3000 ft volt és nem volt finom, egy motoros pár sóvárogva nézte a maradékos pizzánk dobozát-így szólitottak meg,hogy hol találtunk ilyen finom pizzát....a szállodájuk a pizzéria mellett volt.Nem mindig a puccos hely a jó!!!!
A berkenyei tónál pihentünk.A néma csend vett körül minket.

A Nógrádi Várában is jártunk,jókat sétáltunk a kövek között.Szép a táj!

Mellettem a szikla,a mélység....szakadék.

Otthon reggeliztünk.Kiadós tojás rántottát gombával.Némi császárzsömlével.Mindig kávét iszunk édesítőszerrel,ebből 2 adagot mindig.Nasizás nem volt,csak folyadék fogyasztás.De ez utóbbiból nem árt ha van az úton is nálunk,mert bizony a túrázás megkívánja hogy folyadékfogyasztás mellett legyünk!

M a barátnőjénél volt-fogalmam sincs mit ettek-és P otthon volt,ő is megoldotta az étkezését.
(átbeszéltük nem tudtam a kamaszaimért többet tenni a hétvégén)
Szombaton olaszos nap volt.

Miközben írom a blogot is jár a fejemben,hogy holnap mit főzzek-

M E N Z A-azaz em e en zé a-semmi extra nem várható...de ch meg kell.Kinek ezért kinek azért.

Ha lehet a fölösleges kalóriákat ne vigyük be.Ha mégis akkor legyen mozgás a napban.Mert így áll be egy egyensúly.