2020. szeptember 11., péntek

Úgy jó ha zajlik

Nagyjából így érzem magam...hétvége.Végre!!!!!!Nem kell náthás gyereket hazaküldenem az oviból-mert ezzel küzdöttem a héten sajnos....mint a futótűz alakult ki a gyerekek körében orrfolyás és gyengeség...ha a rendelet kevés hát kell a szó,ami én voltam.Mentális kimerültséghez vezetett.
És egyetlen dolog lebegett előttem.Ha elharapódzik a dolog én is náthás leszek és...nem mehetek dolgozni.Mert nem mehetek,akár felnőtt esetében ez lehet teszteltetés is....nem veszik komolyan a rendelkezéseket a Szülők...végülis nem hinném,hogy Covid tombol körünkben,de tény,hogy a fél éves otthoni karantén a gyerekek részéről meggyengítette a gyerekek immunrendszerét-és most ez a gyenge immunrendszer küzd a közösségi létben.
De van gyerek aki CSAK kakaót iszik egész nap,mert a főtt ételt elutasítja.Na akkor itt a másik pont ami meggyengített engem mentálisan,hogy ez hogy lehet????????Ki engedi ezt meg?A kakaó semmiféle immunrendszert nem fog erősíteni és egyáltalán ennyi tejet bevinni a szervezetbe????????????
Szakmai kihívás volt a hét.
Az új helyen lenni is egy érdekes tanulmány.Megjegyzem 2 éve még itt dolgoztam és 10 évet...annyira nem ismeretlen világ....de most az ideiglenes áthelyezés ezt idézte elő..
Mentálisan meg-meggyengülök szakmailag hisz még szabin nem voltam.A  kötelező maradjotthont én nem mondanám szabadságnak.Ez viszont azt eredményezi hogy a pedagógus egy erős nyitást követően kimerült.Második hét volt!!!!!!
Jövő héten lenne a minősítésem.Na ebben az állapotban biztosan jó eredményt hozott volna:)
De február 05-re tolták az időpontomat.Még lesz pár Covidos hullámzás addig és mentálisan nem tudom hová tud eljutni egy óvónő addig.....
Ja,egy óvónő nem csak a homokozó szélén ül....:)
Más:

Megyek a 💓-hez...megteremtve ezt a harmóniát a perceket raktározom és a jövő héten ebből fogok erőt meríteni.
Készülünk a jövő hétvégén Anyukámat meglátogatni-amíg nincsenek blokkok a Covidot illetően és ki tudunk menni Budapestről és nem zárják le a fél országot...Már nagyon vágyom egy Anyai ölelésre,és látni azt,hogy jól van Anyu és a helyzethez képest-uralni tudja az életét...Segíteni megyünk ami adódik a ház körül.És ebben a 💓-em partner és csak hálával tartozom Neki!🙏

Diabetes te drága:M kért a labor utánra új kontroll időpontot az orvosától.A Covidos kontakt személy miatt lezárták több napra a labort és új labor időpont kellett.Hát ezért az új kontroll időpont...Nem elég a diabetes maga még jött ez a Covid is....
P sulijában alig van aktívan dolgozó tanár.....nagyon érik az otthoni home office...
Szívvel készült pizzám ízlett a gyerekeknek és ez most doppingolt a konyhában....elkészítettem másodszor is ezt a pizzát.😉

Már egyre inkább nem számolt ételt készítek M-nak,hiszen alig van itthon és a diabetes-ellátás itt változásokat eredményezett.A maga ura lett.És igazán nem köti az orromra hogy hogyan oldja meg az egyetem melletti étkezéseit és az éjjeli kimaradások is borítják a napirendet.Talán az esti Inzulint-talán-22 órakor szúrja,de ebben sem lennék annyira biztos,hanem amikor sikerül.
Nem gondoltam volna hogy eddig eljutunk a diabban,hogy így lesz ellátva...
De görcsösen sem lehet ezt csinálni hogy csak a diabetes tölti ki a napot!!!!!
A háttérben aggódó Sweetmami maradok,és M teszi a dolgát.Nála fel sem merült a Covid miatti aggódás,az immunrendszer erősítése...Azt tudom mondani hogy a diabetes mellett már párhuzamosan fut a Covid is.....mert úgy jó,ha zajlik!👍

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése