2020. szeptember 1., kedd

FIKA,mint egyensúlyteremtés

Még régebben kölcsönöztem ki a könyvtárból.Északi kultúrákban egészen másként alakul az-énidő.Azaz ott van énidő.Hát én is szoktam tartani ilyet.Szoktam mondani lehet nemszeretni de nekem sajátos nézeteim vannak dolgokról.Így az énidőt is beiktatom és bocsi,de nem áll le az élet,a dolgok mennek azért-majd utána-jól...és bizony KELL az énidő.
Ma is kávézni megyek majd munka után.Mert van az a hely.És van kivel.🙏

A jó vércukor alapja a nemidegeskedés,a stresszmentesség,a te jóléted és ha nem viszel be cukrot a szervezetedbe.
Én vallom,hogy az énidő is részese a jó várcukornak.Megteremted a szervezet számára az optimális egyensúlyt,ezáltal.

Covid ideoda vagy odaide mert már nemtudomhányadánállazemberezzelacoviddal  azért élnünk is kell....mégha ki is ölik az emberből,hogy érezz,létezz,szeress....

Menj hát -valahová-ahol jó neked és teremts énidőt,vércukor egyensúlyt és :
érezz,létezz,szeress!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése