2020. szeptember 15., kedd

Választható dolgok

Vitaminok amiket be kell juttatni.A gyerekeknek felkínáltam.Nem adagolom én a dolgokat.A döntés az övék.Ha szeretné beveszi a vitamint ha nem akkor nem veszi be....Mindenki a maga életéért felelős!Mindig csak lehetőségeket kapunk amivel vagy élünk,vagy nem...:

.

4.időpontomat kaptam a portfólió védésemre csak úgy a semmiből minden előzetes bejelentés nélkül.
Már az az érzésem ennyire komolytalan dologgal még életemben nem találkoztam.És tűhegynyi pontosságot várnak el az embertől.Na ennél fontosabb téma nekem,hogy a reggeli vitaminokat bevettem-e.Egyébként sokkal fontosabb is ez!!!

Körvonalazódik a hétvégi utazás.Szervezést igényel.De 💓-el teszem,mert Anyukámat látogatjuk meg és ez a Covidos időszak sem mindig teszi lehetővé....Látnom kell,hogy jól van-e és érezni az ölelését!!!

Még reggel megfőzök munka előtt és irány dolgozni...igggazán szakmázhatok ott,nagyon sok a megoldandó szakmai feladat!
Tegnap nagybevásárlást tartottam,a gyerekeimnek is van lehetőségük választani már reggel mivel indítják a napot.Nem fogom már felkínálni mivel célszerű indítani.De az biztos,hogy tudom az alapok bennük vannak és a táplálkozás miértjeit oda-vissza megtanulták.Hogy élnek-e vele ez más kérdés...
És még érdekesség,hogy nálunk évek óta nincs repetázás.Nincs mód újra nekiülni enni.Az adagnyi étkezés az adott,a diabetes miatt ez kialakult szerintem.És jó így!!!Semmivel több kalória nem kell az embernek!!!Ha ez a diabetes hozománya akkor ezt köszönöm neki!

És akkor most induljon egy 💓-el főzés...Ch-számolt lencse leves és diétás túrós pogácsa sok -sok maggal.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése