2020. szeptember 8., kedd

Főzz szívvel!

Főzz szívvel!

Ja nem így???

A héten valahogy egyszerűen és nagyszerűen megoldottam eddig a menzát a 2 kamasznak,azaz az egyik már felnőtt,hisz Egyetemista lett:)))

Vásároltam.Akciós halat vettem-azt hittem de majd hátast dobtam mennyibe került,de ugye a pénztárnál világosodsz meg igazán....amikor már majdnem mindegy....a szívvel főzésbe kicsit most került egy fanyar fintor az ár miatt,de most elbénáztam akkor vagy a bolt cimkéz megint érdekesen,mert sajnos van erre panasz mástól is.....Közel van a bolt csak azért mentem most oda!!!!!!!!!!!

Holnap hal lesz M nak és 50 ch krumplipüré.P nak krumplipüré és Camembert sajt fűszerezve olajban sütve.Mivel ő vega..(-féle)

És valamit észrevettem.Kitettek rengeteg instant élesztőt.Vettem is:))))Azt hiszem itt a 2.hullám....

És egyébként ez a pizza(a képen)annyira guszta hogy szerintem pénteken szívvel főzés lesz és bedagasztok pizza tésztát...szerintem lesz öröm.

Most vásároltam van ez-az a hűtőben és a kamaszok azaz az egy Kamaszom és a Nagyfelnőttfiam imádja ezt az állapotot-azt a feltérképezést látnád:)))))))-amikor pásztáz a szem,hogy éléskamra töltés történt:))))))))

Hát főzz szívvel és minden rendben lesz!!!!
😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése