2020. szeptember 9., szerda

Tudatos pro spontán

Elkészítettem az ovisoknak lamináltam is,hogy majd így rögzítjük az étkezéskultűra alapjait...De sajnos abban a csoportban van ahova most képtelenség bejutni mert raktárként "üzemel" ,végülis még kb 6 hét és visszamehetünk ebbe a helyiségbe-ez az ígéret.
Szerintem minden az ígéretek földje ami a munkahelyemet illeti.
Az étkezés terén viszont érdekes megfigyeléseim vannak ami a családok szokásait illeti..

Nekem ma érdekesen alakult a főzés.
Kaptam az Oktatómtól egy ajándék jóga órát💓.Így munka után előkészítettem a hozzávalókat,elmentem egy másfél órás jóga órára,és még az út 1 órát vett igénybe,és utána még megfőztem a másnapi ételt ebédre a gyerekeimnek.Ezzel azt akarom mondani,hogy igen így vagy úgy de a főzés nagyon fontos,hogy meglegyen,hogy legyen reggelinek való és tudjunk mit vacsorázni is.
A 3 fő étkezésnek meg kell lennie.

És amikor még a lányom is előáll egy meglepivel:Kinder Paradisot vett nekem a boltban,amit imádok!És ezt is ma kaptam.💓

Mindenképpen jó ha tudatosan tervezel az étkezésben,de ha mégis spontánnak kell legyél,mint pl ma nekem,akkor is tudd-jól-megoldani a feladatokat ezzel kapcsolatban.

Mert az vagy amit megeszel!🙏


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése