2020. szeptember 6., vasárnap

Graham kenyér

Nagyon tartalmas 2 nap volt....
Vércukrunk nem tudott nagyon magasra szökni....mindig mentünk és mindig lejártuk az étkezéseket...
A kenyér graham kenyér http://tgy-magazin.hu/naturkonyha/aldott-grahamliszt....itt is figyelve,hogy mit eszünk mi felnőttek.
A gyerekek étkezését nem lehet és nem is tudom követni.Leginkább én elkészítem,ők pedig felülírják azt...Követni képtelenség....Így az "én megtettem amit lehetett"-elv lép életbe nálam.

Nagyon élvezem 💓-nél a konyha kialakítását...naná,szervesen jelen vagyok:)-és örülök,hogy jó az út és halad.A konyha fontos,ha nem a legfontosabb egy háztartásban!!!🙏
Egy újabb izgalmas hét indul a munkahelyeken...remélhetőleg semmi komoly változással,ami a Covidot illeti!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése