2020. szeptember 3., csütörtök

Mosolygó burgonya

Mit is teszek?Főzök...Találtam a boltban egy smile-krumplit tartalmazó zacskót.Megvettem.Ehhez készítek még valamit a mai ebédre.
Tegnap kefíres lángost készítettem.Sajnos csak BL55-ös liszt-el működik jól,olyan igazi lángos íze lesz...de így 1 db lángos 40 ch lett.De ha ettél finomat!!!!
500 g liszt,2 pohár kefír,só,élesztő,1 db tojás.Olaj a sütéshez.Kelsztő tálban bedagasztom,állni hagyom.Zacskóba téve egy hétig is süthető miután a hűtőből kivettük!
Nekem ez a napi boldogságom.
Egyelőre beérem ennyivel.

A 2 kamasz eltüntette az összes cetlit amivel a konyhai rendre intettem őket...hát várom a történéseket...ha nem hajlandóak alkalmazkodni akkor a cetlin lévő intelmek lépnek életbe.

                                  
              Jó vércukrot kívánok a hétvégére!!!Jó idő lesz,mozogjunk sokat a szabadban!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése