2020. augusztus 31., hétfő

Covidos eljárásrend.....

Kezdődik a nevelési év....
Munka,és ami mögötte van.
Hát kezdődjön..
Reggel korán keltem.Főzés,persze 2 félét,mert a 2 gyerekem "más" étkezésen van...
Így friss-aránylag-étel várja őket ....azaz M-nak nem kezdődött el az egyetem,online fogja kapni a további folytatást....a gólyatábor eseményeit mind lemondták a Covidra hivatkozva.

Én magam is Covidos-eljárásrenddel kezdem az ovit...
P is több oldalas eljárásrenddel kezdte a sulit...

Nem is tudom mit kell gondoljak...Anyukámat is látni szeretném,de a kemoterápia után nem ugrálhat a Volánbuszon....nekem nincs szabim,a munka hétköznap kötelez...így a Covidra való tekintettel kell egy autós megoldást beiktatni,mert már ilyen nem lehet,hogy nem találkozom az Anyukámmal,utána meg kitalálják majd,hogy nem találkozhatok vele,mert korlátozásokat vezetnek be....A szív megszakad!!!És Dédim is 90 éves....Őt is nagyon látni szeretném már!Hát ezen leszek,hogy ezt kitaláljam,szervezzem,megvalósítsam!

A diabetest elhiszem,hogy betegség,hogy nem kezelten végzetes lehet....a Covid még annyira nem kézzelfogható nekem,olyan ambivalensen kezelem.A törvények rám is vonatkoznak,de leginkább én azon vagyok,hogy tegyek az egészségemért,így az immunrendszeremért és a fókuszt ez kapja.Gyengít a sok ostobaság ami kering a fórumokon és a közvetlen környezetemben....Az élet leckéje ez....És ez még csak a kezdet....

A masnival átkötött ajándékokra kell hangsúlyt fektetnünk és figyelnünk egymásra,Az apró jelekre is!Ez előbbre visz!
Legyen saját meggyőződésed és nem szabad sodródni az árral...jelen esetben a Coviddal....Élj a hobbidnak,szeresd magad és ez átragad a környezetedre ezáltal sokszorozod a pozitív dolgokat és a környezeted boldogabb lesz!
Ne törj le hát,hanem éljünk tudatosan és szívvel!

A többi megy magától!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése