2020. augusztus 8., szombat

Portfóliómentes hétvégeeeeeeeeeeeeeeee!

Jobban vagyok kicsit.
Így elmentem jógázni.
Jól tettem,mert valóban gyógyír volt "sebeimre".
Csodálatos terembe csöppentem,először jártam ebben a Stúdióban.Igazán jót tett nekem az új dolog,hogy változást vittem az életembe!

A portfóliót tegnap estig csináltam,ma már nem és holnap sem.Ma délutántól meghívást kaptam és élek vele.Portfóliómentes hétvége:)Jujj de jó!!!Szerintem Mátra lesz az útirány.Imádom a környéket,töltődöm picit és a 💓-el leszek ami szintén kedvező és nem csak gépelek és agyamra megy a sok ötlet.Mert már az a bajom,hogy elmentem a túlzások felé és magam sem tudom mi fér bele egy portfólióba...reálisan kell és stilizáltan,úgyhogy hétfőtől már tudok egy tematikát,azt követem és talán nem kell a 30%-os vodka "ötletelőnek"...
Mert bizony az én portfólióm sok egyéb Segítővel készül el,de erről majd lesz blogbejegyzés szept.17-e után:)

P nyaral vidéken.Bőrönddel ment ez kb 1 hét is lesz....Anyukám jól van az állapotához mérten,így el mertem engedni P-át Hozzá.Dédimama meg külön örül ha P ott van,picit színesebbek a hétköznapok.

M sokat nincs itthon.
A héten már megbeszéltük,hogy nagyjából milyen ételek várhatóak és a diabetes kapcsán nagy igényei nincsenek mostanában.Sokkal kevesebbet eszik és ahogy elnézem a nasik száma is csökkent.

Megyek csomagolni,és indulok...

Mindenkinek szép hétvégét kívánok!!!Jó vércukrot is😉!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése