2020. augusztus 12., szerda

Ezt nem hiszem el!!!!


Nos.
Próbálok normális maradni.
"Engedd el és menjél igyál meg egy Rozet"-mondá a Felettesem,mert ugyanis a kerületi óvodai átszervezések miatt nem állt fel a KIR rendszer és....hát 99%,hogy a minősítésem napja törlődik így.
Holnap gondolom azért hív majd,hogy az 1%-kal megtoldja és kimondja:törölték a minősítésem napját(újból)
Covid miatt maradt el az első napom,már 90%-ban készen voltam mindennel,most úgy 85%-ban készen vagyok az írásbeli munkákkal és az eszközgyártással is.
Újra törlés???

Azt mondja kapok majd egy novemberi időpontot.Novemberben 1 éve kaptam meg  az időpontot rá:szem műtétem lesz 11-én.Nos,akkor kérdezem én hogyan is legyen ez?
December 31-ig meg kell csinálni azoknak akik a Covid miatt törlésre kerültek...

A Roze erre túl lightos megoldás én úgy gondolom....

És ezt lehet még fokozni?????????????????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése