2020. augusztus 26., szerda

Varázslat-semmiből valamit

A semmiből varázsoltuk ma...Mindenki kedvesen fogadott és nagyon jól haladtunk a munkát illetően,ilyen az ha működik valami:)-az is megy amiről meggyőződésed volt,hogy kivitelezhetetlen.
Sajnos ebéd nem maradt már mire a nagy munkából átértem a Bázis helyre...de....nagy levegő és irány a kínai étterem....mert megoldásokat kell szülni....és most nem akarom túlagyalni hogy lehet ez....Holnapra okosabb leszek és viszem a házi készítésű ebédemet,lehet új szelek fújnak.Egyébként pár napja valami bitang erős energia árad felém,nem tudom honnan,kitől de érkezik!!!Hálásan köszönöm,aki ezt biztosítja nekem!!!🙏🙏🙏💓💓💓.Érzem!!!

Most pedig jöjjön a diabos kiszámolt étel készítés és a vega tál a P-nak és nekem valami a holnapi túléléshez:)Szeretem,ha az ételek körül minden rendben van.Szeretem,ha a konyha is rendben van.Felszerelet és van választék.
Holnap nyelvvizsga M-nak és pénteken is.Energia kell és ezt a táplálékból is nyeri!!!A diabetes csak figyel és lesi hogy oldod meg...megoldom!!!Már indulok is a FŐZŐ-SHOW-ra!😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése