2020. augusztus 7., péntek

Sweetmami-gondolatok nem éppen édesen

Tudnék rengeteget írni de se ídőm se energiám most erre.A portfólió kikészít.Szó szerint...Nagyon sok a velejáró ez-az és semmiféle körülmény nem adott de erről majd egyszer....tegnap volt a napja ,hogy volt egy pánik rohamon(nem otthon)-számomra is ijesztő mert nem tudtam szabályozni..Semmit nem tudtam ellene tenni.Konkrétan:nagyon intenzív napokat élek.A diabetes itt van velünk persze- a drága- mert stix csíkért álltam sorba-20 percet erre nem volt egy darab sem a gyógyszertárba :menjek vissza üzenettel...és ugye az étkezés sem sima ügy...M hol a Balcsin,hol hajnalban hallom,hogy hazajött,hol 11-kor eszem reggelit van,hol nem vagyok éhes nem is eszem reggelit(másnaposan)-és  kimarad egy fő étkezés...hfúhja,van minden....

Mindig,mindennel van teendőm mostanság...persze,hogy sokkkkkként ér ez a sokminden.Egyelőre nem tudom szabályozni magam,nagyon  elvesztettem most a KONTROLLT.
Bízzunk benne,hogy csak átmeneti,bár mindenki várja tőlem,hogy ügyesen megoldom és mosolyogjak és csak így mint eddig,menni fog...
Persze,menni fog....

Munkahelyemre beérek és látok egy üres falat és máris teszem a dolgom:)A fejenállás a minimum amit az üres falnál elképzelek.:)😉
De azt tudni kell itt portfóliózás lesz szept.17-én.Falak bontása,falazása,cuccok el majd visszapakolása vár erre a csoportra.Sehol semmi ,12 napom lesz optimális esetben felkészíteni a gyerekeket ha...visszaköltözhető lesz a csoport..ha..ha az építkezés jól halad(még nincs alvállalkozó sem)Végülis mosolyogjak és minden rendben lesz szept.17-re.

Én magam is rendszertelenül eszem hogy kesze-kusza lett az életem és nagyon érzem,hogy mikor lehet a hipoglikémia állapot...leginkább ezt érzem,mert nem eszem...nem jó érzés!!

Sweetmami most nincs jól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése