2020. augusztus 19., szerda

Az ajtó...

Ezt értem én(valahol tudom is a jelentésüket!!!),de ma...ma egy ajtót húztak oda ahol a csoportom is van,az ajtó mögött van a csoportom ahol a portfólióm lett volna szept.17-én,de így???(az élet néha helyettünk oldja meg a problémákat)Az ajtó mögött építkezés van,nem posztolom,de egyelőre nem lehet ott kezdésről beszélni.Az ajtó ideiglenesen van ott-mondják....hát én meg el is hiszem?Szóval egyelőre tudomásul vettem a portfólióm napjának törlését....ma vegyem tudomásul hogy egy ideiglenes ajtó áll ott ahol hát lassan kezdeni kéne az óvodai életet.És akkor én vagyok az aki pesszimista.
Most 4 nap ovimentes napot kívánok magamnak de utána hogy mi lesz velem?
Reméljük az ajtó mögötti CSODA vár majd rám,mert szerintem ez már csak az lehet...maga a CSODAORSZÁG!
Egyébként imádom az átalakításokat és ez az ajtó nagyon tetszik,de most valahogy befalazták a munkámat és nem tudom még mi vár rám pár nap múlva:)


Pedig így indítottam reggel,hogy minden szipiszuper legyen ....

Egyébként a felhőben ott volt az Inzulin M-nak és csak egy kis ez-az volt a KÖZGYÓGY körül de szerintem csak elnézés lehetett,végülis csak 5 perc plusz időm volt,de elvileg zökkenőmentesen kijöttem a patikából:)És Inzulinokkal!

A 4 nap alatt is figyeljünk oda a vércukrunkra!!!!
Sok séta,sok mozgás és tudatos/abb!/étkezés.Ennyi az egész!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése