2020. augusztus 20., csütörtök

Muffin

M muffint készített.És nagyon-nagyon finom lett.
Egy cukorbeteg mivel készíti a muffint?
Cukorral:)
Biztosra ment a készítésnél hisz a siker volt a fő cél nála.
Az Eritritol nem mindig úgy viselkedik a süteményekben mint a porcukor.
Áfonyás muffin.
A tálalás is remek!
El is mosogatott!!!!
Szuper ez a cuki(s)fiú!!!!
A fotót engedélyével felhasználhattam és a muffint megehettem!Hmmmm...finom!

Reggel így kezdem a napot...És nagyon-nagyon helyesen teszem,mert szabadság van 4 napig,ilyenkor tényleg szeretem úgy csinálni a dolgaimat ahogy nekem jó!!!!

Egy ausztriai vacsora képe ugrik most be nekem....én éltem meg...hm de jó is volt...hasonló vacsorát készítek....

.Most tényleg olyan mintha szabadságon lennék....és még a napot is látni,csodajó idő lett...Holnap csavargás....
Én már tudom mi vár rám/ránk.Ha szeretnéd tudni....a következő blogbejegyzésből megtudhatod:)

Ui:Nem árt ha tervezel.Utazást is,vásárlást is.A napodat is.Így tudni fogod mi vár rád holnap...kiszámíthatóbb lesz a jövőd!🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése