2020. augusztus 12., szerda

Meglepi fánk érkezett...

Ma szembejött velem ez az idézet.A mai napomra pont ez a  jellemző.És pont.

Mivel a blog írásnak van ilyen és olyan oldala is,ezért igen meg kell gondoljam mit írok le és hogyan.Igazán annyit nem agyalok rajta,mert nem ferdítem a dolgokat.Ahogy vannak úgy írom le...Ma az egyik "Követőm" biztosított arról,hogy ezután is követni fog és talán ez az amiért írok.
Van csavar a portfóliós dolgaimban újra...szóra sem érdemes.....tudod mit éreztem kedves Olvasó?
Még erősebbé tett.
Valahogy úgy működök ha már a földön fekszem is a szenvedéstől és még belém rúgnak-persze képletesen-akkor még erősebb leszek.Ösztönös túlélési vezérlésnek hívható talán.
Úgyhogy nincs siránkozás,tettek vannak,ma is gépelés vár és gyúrom-gyúrom a portfóliós anyagot.

Az egyik ovisom mesélte hogy ő hazamegy és fánkot fognak sütni.Mondtam én is kérek ám!És reggelre egy doboznyi friss fánkot kaptam!!!💓🙏😉-picit ettem azért belőle,cukros😉

És a jóga itt-ott otthon is segít nekem.
A gyerekeim jobbnak látták,ha Anya portfóliós utazása  közben elhagyják az otthoni bázist.P vidékre utazott,M meg hol van hol nincs....mint a mesében....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése