2020. augusztus 2., vasárnap

Velence-8 lábasan:)

Vasárnap pihentünk,a 2 kamasz gyerek is velünk jött,ők cenzúrázzák a fotózást!!!

Nagyon klassz a strand igazi homokos part,nagyon élvezhető!!!

Sok-sok még annál is több ember van mindenütt-neszenekednetartsdmegafesztivált-rengeteg ember együtt,hát..ha itt nem,akkor sehol nem terjed a....kinemmondjukmilyenjárvány!

Imádtam a homokot!

Klassz a hely!

Jó nagyon jó cukikkal volt végig M.Úgy örülök.Pl ebédhez 5.5-el ült le!!!És este vacsinál is 8-as volt és nem volt hipózás.Nagyon ügyes és meg is dícsértem!

Jó volt a 💓-el lenni és jó volt a 2 gyerekemmel lenni!!!Hálás vagyok ezért!



Újpesten is jártam a hétvégén,ezért is hálás vagyok 💓-nek hogy így figyel rám.

Persze a hűs Duna vize is kellemes!!Mártóztam.

A Velencei ételeink a büféből voltak.Nagyjából a lángos elegendő volt és M  választott hamburgert.Nem ettük tele magunkat,inkább ittunk.Sok mozgással járt a nap,a víz pedig hűsítő volt és nagyon kellemes!

Rövid hétvége után jöjjön a munkás hét....és tervben van egy utazás,egy egészen más irány...de erről később!
Mindenkinek jó vércukrot kívánok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése