2020. augusztus 27., csütörtök

Sound Fesztivál

Ma nagyon pergő nap volt,a délután is,a gimis szülői,a 600.ként sort állni a tankönyvekért,a vásárlás,a főzés,a gyerekek élménybeszámolója.P a gimis osztálytársaival találkozott,M pedig nyelvvizsgázott,szóban,holnap írásbelizik.Volt minden  délután...de lehet az a jó,hogy zajlik az élet nem érek rá agyalni...Sül a fasírt...este fél 9 van.
"Imádunk"fasirt szagban aludni:)
-de nincs mese holnap ebéd kell,én pedig reggel dolgozom...délután szülői értekezletet tartok:)Ez olyan nem a kellemesebb formátumú lesz sajnos az átköltöztetés miatt...de csinibe vágom magam és ....essünk túl rajta.

És,egy kis móka is belefért a délutánba.Kis fejenállás...

Ui:A liftben kiragasztották,hogy valamelyik lakó,hát....nem éppen halkan Sound Fesztivált tartott otthonában.Tartsák be a lakók a csendrendeletet....Jó-jó,gondoltam megint valamelyik kamasz elszabadult.....
Nos..
Persze az enyém nem lehet,hisz ez fel sem merül bennem....nem is merült...
Mindaddig...
Este,jön M..
Anya,láttad a liftben a kiírást?
Igen.Válaszoltam-és folytattam is,már megint kezdi valaki..
Anya,azt hiszem én voltam-mondja M.
Azt hiszed????-Mi vaaan??

Szóval az elmaradt Sound Fesztivál volt nálunk egy órában...
Végülis,hol élje meg a pillanatot ha nem otthon és nem így,és végülis,legalább beismerte.💓(nekem)

Másnap nem volt kint már a felirat.
De magamban jót mosolyogtam:"Á,az enyémek ilyet soha nem csináltak"-és közben az Enyém volt....


Másik sztori:M nyelvvizsgán.Volt egy ételallergiás témája,2 közül választhatott.És a diabetesről beszélt és jól és rengeteg mindent tudott róla angolul mondani.Itt és most először kapóra jött a diabetes!!!A vizsgáztatók is érdeklődtek a téma iránt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése