2020. augusztus 13., csütörtök

A HOLNAPOK portfóliója






Így jártam el és olyan 80%-os készenlétben vagyok a portfóliómmal ami csapó kettes mint tudjuk mert a Covid miatt volt egy napom törlése....

Kész a portfólióm írásbeli része tavalyi nyaram ráment....

Ötletes....a gyakorlati rész terve.

Interaktív...

Jogisztikus elemekkel,

Játékos...

Rengeteg idő és munka amivel járt és szakmai agymunkával...utánajárással...eszközbeszerzéssel saját pénzen,nyomtatásokkal...

Olyan "én"-es lett a stílusa:)...

Mindenre építő...

Hihetetlen egymásra épülő mindennel...

Persze ötletek sora várta a megvalósulást..

A Covid ideje alatt is gyúrtam a témát azért....

És az építkezésre váró csoportszobám minősítésem előtt 24 munkanappal ahol dolgoztam még a tervezeteken....és ma már este 17 óra után akkor én kerestem a Főnökömet ha már ő nem jelzett:(((-és azt a választ kaptam HOLNAP tudjuk meg mi lesz,mert a szeptemberi jelentkezők nagyon úgy néz ki nem tudják megvárni a KIR rendszer újraindulását..azaz ez én is vagyok,tehát akkor csak holnap lesz kimondva a végleges törlés????
Úgy látszik ez a HOLNAP-ok portfóliója:)

Pedig egyedül vagyok,gyerekeim itt-ott-végülis így alakult és tudnám nagyon jól a maradék 20% hiányomat pótolni nyugiban...

Most igazán nem tudok úgy enni..inni és a gyomorideg az nem mellékesen jelen van nálam....

Szeretem a dolgokat MA tudni,főleg ami ilyen volumenű.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése