2020. augusztus 10., hétfő

A Légy-Türelmes Légy

Ő a segítőm,ma egész nap velem volt....őrzött.Szó szerint...💓

Lehetőségem van hangolódni a minősítésemre...még a tornaterem berendezése is itt van és esélyét nem látom mikor kerül el innen,még nincs falazás és még nincs semmi zaj,piszok...25 munkanap minősítésem napjáig:)
Még üzenetem is van erről ami legyes és vicces...pedig ez nem mai már..és már akkor aggódtam a helyzet miatt....

A pánik rohamom joggal volt....

Csak biztos alapokra lehet építeni.
Én próbálkozom,kb 80%-os készültségben vagyok ami engem illet,de sajnos az adottságok nem felelnek meg a realitásoknak...
És a jó %-ok nem csak rajtam múlnak majd...Holnap már csak 24 (munka)nap lesz a minősítésem napjáig...
Minden nap imám szóljon a magyar vállalkozókért,a jó szakmunkásokért és a kivitelezőkért,hogy gyors,hatékony és várt munkát produkáljanak ............ja és időt tartva!!!

Áldott LÉGY legyen velem...😊-nem is én lennék ha nem lenne előttem akadály és valami meghökkentő dolog.....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése