2020. augusztus 23., vasárnap

a kávé megoldja:)))

Ha szerkeszthető lenne az életem ezerrel nyomkodnám a billentyűket...színt adnék hozzá és tónusban is javítanék,élesítenék...Ma a Főnöktől személyesen kérdeztem meg mi lesz a jövő héten a munkakezdéssel.Személyesen ő is hallgatott."Gondoltam,hogy időre van szükséged"-mondtam én.
5 munkanap és.....
Szóval nem tudom még hogyan kezdem el az évet egy agyontuningolt,zsúfolt,koszos-mindenodavanrámolva- teremben,ahol elvileg a pandémia is beköszönt elsejétől...
(mostnemvagyokahelyzetmagaslatánésjobbhanemkérdezelállapotlépettfelnálam).

De lapozva egyet,jól bevásároltam,húst,zöldségeket,minden diabhoz szükséges ellátmányt mert már M is hazatért a nyaralásból és indul a nagy FŐZŐ-SHOW minden este a másnapi ételsorral.😊

Istenem mennyire" imádok"napi szinten a konyhában ácsingózni és kitalálni mit óhajt a 2 kamasz,mert persze nem egyfélét esznek,mert a Vega P nem fog húst enni kérem,M pedig maga a húsevés bajnoka.Kompromisszumos ételeket találok ki.
Már nem kérdezem meg 10-es skálán mennyit ér az ételem.Nem érdekel ugyanis.
Örülök,ha van étel ami friss és ízletes.

A kritika legyen már a saját problémájuk.(én is menza ételeket eszem a munkahelyemen).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése