2020. augusztus 18., kedd

2 háttérzaj:)

Palacsinta 3 felvonásban.
Ma reggel még kisütöttem az adagnyi palacsintát....hát magam sem gondoltam,hogy elszórakozom vele egész délelőtt....majd munka várt,de lényegében 3 étkezésben is segítségemre lesz.Ma leves mellé volt desszert.Nekem banán töltelékkel.És isteni és laktató és egy darab banán egy db palacsintával elég is volt nekem:)
Lehet palacsintába csomagolni virslit mindenféle finomsággal megkenni még mellé,mustár,sült hagyma és egyéb amit az ízek megkívánnak.Ezt összetűzni hústűvel,bepanírozni ,update zsemlemorzsát használok.És kisütni.Valami egyszerű körettel tálaljuk mert laktató!(Jázmin rízs).

A másik megoldandó dolog az Inzulin volt.M nem éppen kapott tőlem kedves szavakat mikor közölte neki nincs már pót Inzulinja csak amit használ és az orvos hétfő óta nem tette felhőbe amit kért tőle Messengeren.Nos,ez így nem tud működni.Kértem az orvos számát és kézbe vettem a dolgokat.Az orvos nem nézett rá az üzenetére egészen mostanáig,hogy hívtam.Holnapra lesz a felhőbe Inzulin.M elutazik,elég jól jön,hogy mondjuk lesz életmentő Inzulinja....Tanulópénz..ha utazom időben iratok szükséges gyógyszereket,és nem várom meg míg az orvos válaszol,mert lehet őt kevésbé érdekli az én nyavalyám.Felhívom!És mondom,beszélek vele és kommunikálunk.
Huhh   ....az orvoslás,a mostani Covidos felhőség és ez az egész nem egy egyszerű...De!M-nak is mondtam Ő a beteg,az orvos Érte van!
Túljutva ezen ma volt még valami hírem,az már engem érintett.
Törlésre került a portfólióm napja és máris van új időpont:2021.02.02.Harmadik etap In-dul!(Ha a Covid el nem választ)
Elvileg törvény írta elő hogy 2020.dec.31-ig meg kell csinálnom a minősítésem.Törvény ide-oda hoztak egy 2021-es időpontot.Ki érti ezt??????????
Bolond ez a világ.

P hazajött és most a 2 kamasz már háttérzajnak itt van velem.Újra együtt...bár M napok kérdése és utazik....csakhogy ne legyen már megint olyan egyhangú minden:)

Mindenkinek jó vércukrot kívánok!A banánnal csak óvatosan,sok-sok ch van benne!!!😉


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése