2020. augusztus 14., péntek

Portfólió kifulladásig ami örökké tart:))))

.
Ez a fotó tavaly nyári...még készült az írásbeli munkám...
Az már kész..gyakorlati minősítésem napja még mindig 2020.szept.17.
Tegnap kaptam ígéretet mára döntés lesz,ma:
hétfőn születik döntés.
Elvileg még 0.1%-om van-de vaaaan!!!!!!!!!!-hogy megnyílik a felület és email-ezés fázisában van ez a szeptemberi hacacáré....
A Főnök aki még csak szeretetből végzi ezeket a dolgokat mert nincs még kijelölt Főnököm azt mondta:"Engedd el és szórakozz egy jót a hétvégén!"
Már azt kezdem hinni,hogy ez a portfóliózás egy buli:))))
Tehát tényleg a holnapok-portfóliója lett,mert várom a hétfőt....

Ui:hamarosan hazaérkeznek a megvarrt,beszegett,elkészült eszközeim amit ugye megbizatással elkészítettek nekem gondosan.És csodaszép és csodajó lett,mert már láttam az internet segítségével....és úgymond a fölösleges munka látszik az ablakon való kidobással...Csak hálám annak aki szívesen bevállalt bármilyen segítséget a portfóliómban és szívvel tette!!!Lehet a harmadik felvonásban extrémebb ötletekkel állok elő?Mert ötletem mindig van:)

Azt mondta ma nekem egy olyan kisfiú az oviban:"Te jó óvó néni vagy",aki egy kis ördög.És mikor mondta?Akkor amikor a szabályok szerint kértem,hogy működjön közre velem.Mert igen:jó tudni mik az elvárások és jó,ha mindezt gesztusok is kísérik,és ezt rendszerint mindig így kérem,mert rendszerben tudunk élni és ez az alap.
Az alapokra építek.Mindig.
Szóval jól zártam a hetet,a gyermek szavai éltetnek:)
Minek ide portfólió??😉

És akkor most munka :off és jöjjön a hétvégeee :on!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése