2021. október 24., vasárnap

Ápolás-gondozás-szeretet

Reggelit készítettem miután Nővérem olyan profin beadta a vérhigító injekciót,hogy hangja nem volt🙏👍❤

Reggeli Dolcekávé❤

Piros pizsim talált talizmánnal...reggeli vizitelés a Nővéremnél.Minden rendben.Ágyba parancsolás és takaritottam,fertőtlenítettem.

Az éjjeli szekrény kabalái,kellékei🙏❤

Aztán jött Nővérem Barátja is ebédelni.3 főre főztem.Laktózmentes kr.püré a másik laktózos de vajmentes kr.püré és hekk jól átsütve savanyúsággal.
Azt mondták finomat főztem.


Na ja.Piros konyhában megy minden.Jól felszerelt eszközökkel pikk-pakk ebéd terem🙂

A kávé Dolcekávé ami ❤.
ELMOSOGATVA,TAKARÍTVA,NŐVÉREMET ÁGYBAPARANCSOLVA VÁROM A VÁLTÁST.JÖN ANYUKÁM.
Párom hozza,engem pedig visz Budapestre.
Jövő héten pénteken jövök újra ÜGYELETES NŐVÉR LESZEK.AZAZ FŐNŐVÉR🙃
Jó Beteget könnyű ápolni és Őt nagyon szeretem is🙏❤🥰


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése