2021. október 1., péntek

Éthordó 3 menüvel

Glutén mentes is és laktóz mentes is ez a pizza.
Igazán csak megoldottam az ebédet,nem feltétlen állítom,hogy jól.
M-nak ilyenkor mindig a legkevesebb ch-jú pizzát veszem.

A héten szinte mindig úton voltam és onnan mentem dolgozni vagy este munka után mentem intézni....
Ezért a menüsor is ennek jegyében alakult...és még a kézfejemen is van égés,mert a sütő sem kímélt...

M egyetemi 3 napját tölti valahol külső helyszínen,a ch-k gondolom mennyire számoltak lesznek és az esti bulik alakulásáról is vannak sejtéseim.Azaz Sweetmami már nem lát bele ebbe-és már majdnem oly felesleges nekem grammra számolt ételt főzni ha sehol máshol nem számolják neki csak itthon én.

Holnap is csak megoldom valahogy az étkezést,mert reggel jógára jelentkeztem be Stúdióba....
Én a mindenevő és a laktóz és húsmentes opció játszik.

Jóga után egy levest fogok főzni...az mindig kisegít.

Jó lenne egyszer egy Tündér meglepne és az ajtóba letenne egy éthordót 3 menüvel....egy cukormentes és diabos menüt,egy laktóz és húsmenteset és egy könnyű vegyes ételt.

És egyszer csak felébredek Csipkerózsika álmomból...💭

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése