2021. október 6., szerda

Vadkacsa Büfé-csipogó

Hétvégén a Vadkacsa Büfében csipogó "szólt"hogy kész az étel...
Ma is vártam volna a konyhámban a csipogást de csak a mikro csipogott mikor elkészült valami az ételsorhoz....
Az IKEÁ-s mosogató gumiszalag után nálam ez is...szóval jó lenne ha...

De megfőztem holnapra....Nincs benne laktóz,nincs benne hozzáadott cukor,számoltam a ch-t és ügyeltem,hogy finom is legyen.
Persze mostanában semmi sem jó nekik itthon,egy az egyben ment a szemetesbe a hétvégére főzött ételem is,mivel én a Vadkacsában ettem(meghívásra)..nekik a hűtőben volt...nem ették meg...

Már-már nagyon mérges vagyok és egyben tehetetlen is.

A gasztroenteorológiáról hívtak,hogy sikerült-e a laktózos ételsort megrendelnem az iskolában.
Mivel évek óta az én posztom a főzés mindkét gyereknek napi szinten így nem volt módom igényelni az iskolai étkezést.
De esetleg tanácsadást lehet kérni a kórháztól.Meglepő volt,hogy a mai világban orvos felkeres és érdeklődik!💓🙏

Az életem nemhogy egyszerűbb lenne hanem bonyolódik...de erről majd későbbi posztban írok majd.

A vércukorra figyeljünk!Fontos a mindennapokban!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése