2021. október 29., péntek

Utazás Mohácsra 2.etap

Ülsz a buszon.Nővérem Párja a buszos...jó fények...nyugi...és hosszú az a több mint 3 óra...
De van időd gondolkozni.
Mondom van időd.
És ez jó.
Reggel 5 10 kor kelek.Hétköznap a munka miatt.Hétvégén pedig azért mert megszokod hétköznap🙃
Mindent rendbetettem otthon.Főztem.3 teljes nap dobozolva.Kiírva mi miben van és az ételek mit tartalmaznak laktóz tekintetében.
Takarítva.
Rend mindenütt.

Vasárnap estig szabadapálya mind2 gyereknek.Hisz úgysem vagyok otthon.

Hát...lehet jobb ilyenkor nem tudni dolgokat szerintem.

Szóval van időm gondolkozni.

Jók a fények.Azaz sötét lett.Nincs fény.
Teljesen el tudsz csendesedni...

Délelőtt dolgoztam.Jó picit kimozdulni.

És tele a bőrönd.
Utazom.
Több verzió is fennáll az ápolás mellett.Ha jól lesz a Nővérem....
Pár apróbb megoldásra kerestem orvoslást ,a lakásban 1-1 dolog igényel törődést-Bp.en beszerző útra indultam,sikerrel.

Most pedig van még vagy 200 km hátra...
Elcsendesedem.
Utazom.

Gondolkozom...



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése