2021. október 15., péntek

Segítőm:az Univerzum

Mostanában nem vagyok annyira jól...oka is van,hisz minden a nyakamban....
Előbb-utóbb jelez a szervezet és....de csak pozitívan!

A Nővérem a műtőben és kb még mindig ott van egy pécsi Magánkórházban.
Szerencsére nagyon jó kezekben van nagy műtéten....nincs olyan gondolatom ami ne Róla szólna...
Igazán készenlétben vagyok ha Anyukám valami oknál fogva nem tudná fogadni vagy nem bírná a terhet mikor holnap hazamegy a Nővérem Mohácsra,akkor én vagyok aki tud menni...ápolni.
Egyelőre én váltom Anyut a hétvégéken és hétköznap Anyu lesz a soros...a munkahelyem nem tud nélkülözni hisz egyedül maradtam óvó néniként pár nélkül.....de azt hiszem ez egy érthető indok ha azt mondom szükség esetén:mennem kell...
Pénteken hosszúzom.7-16 30 ig és 17 ó 05 kor megy a buszom Mohácsra...Mindenkinek ez így természetes hogy igen ez bírható és jól van ez így menjen ha még bírja...végülis,lehet bírni fogom.Sokmindent bírok!
Számomra csak az a kérdőjel,hogy év végéig egyedül viszek egy óvodás csoportot és még ezekre a napokra is hosszúznom kell,/de /van 3 nap szabim de nem tudom kivenni mert nélkülözhetetlen vagyok😓/biztosan így van ez jól.Az biztos ott leszek a buszon.Van az a szél szárnyán repülés a bkk-n:)))
Ja hogy nem kirándulni megyek hanem ápolni a beteg Nővéremet azaz nem pihenés lesz.
Előtte a saját családi hátteremet csütörtökig perfekt módon rendbeteszem,hiszen hétfőn lesz csak alkalmam fél 2 után bármire is a munka után...

Nincsenek kérdőjelek,megoldások vannak.
És a Nővéremet nagyon-nagyon szeretem💓-így minden más mellékes.
/De jegyzem a buksiban:szabira mentem volna inkább de nem lehetett..../

Egyébként kesze-kusza a fejem mindennel tele....
Mélyen belül tudom az utam és várom az Univerzum jelzéseit.

Mikor összeütök egy cukormentes ch-számolt és egy laktózmentes ebédet akkor is érzem velem volt az Univerzum!😊

Na így van ez a megoldásokkal:Az Univerzum segít.
Pár hete jóga órán voltam és a szeretett Jóga Oktatóm mondta hogy Ő az Univerzumra bízta  magát.Szkeptikus voltam de egyre erőteljesebben foglalkoztatott ez a téma és egyszercsak elkezdtem az Univerzumra bízni magam.

"Hagyd,hogy sodorjon magával az élet"-mondta és igen jönnek a jelek,jelzések az érzések az életem dolgaival kapcsolatban.🙏-és lesz út...

Nem lehet másképp mert én is így AKAROM!

Sokan csak fotózzák a füzetemet és tetszik nekik a könyvem/jegyzetem.Én igazán e szerint is élek.Idézetek vannak benne a szeretetről...

Otthoni asztal részletem...ahonnan irányítom a cukormentes/laktózmentes életeket és persze minden mást...és a segítőmmel:az Univerzummal🙏


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése