2021. október 25., hétfő

Konyha 3:1-ben

Talizmánnal minden megy:)
Kölcsönöztem a Nővéremtől egy láncot(tetszik)és így minden olyan dolgot is megtettem amit egyébként nem  pl.büdös bogár összeszedése a lakásban...😊aztán a jövő héten úgyis megyek megint ápolni a hétvégére így a talizmánt visszaviszem,addigra már anélkül is megy majd minden nem tetsző feladat megoldás!😉

A konyhában volt a legtöbbet a lábam ezekben a napokban,hol itt,hol ott.Mohács-Újpest-Bp-Havanna-,

És érdekes mert a Mohácson főzött dolgaimat szívesen ették,laktózmentes,illetve volt vaj-mentes rendelésem is:)És a maradékot is megették éppen erről kaptam üzenetet.Akkor annyira nem lehet rossz és szívem megtelt szeretettel!
Itthon (2 Kamaszom)az előre megfőzött dolgokat nem győzöm kukázni hiába laktózmentes hiába 1-1 adag...és megőrülök ezektől a helyzetektől.

Párom szereti a főztöm és általában együtt főzünk,megosztva a feladatokat.

Mohácson tanultam egy-két laktózmentes főzésre ötleteket és a zabpehely darálással is egész jó dolgokat lehet helyettesíteni.És ch-számolás tekintetében a zabpehely egész jól számolható értéket ad,sokkal jobb mint a liszt!(BL55)-és felszívódás szempontjából is jobb vele az étel!

Azért az sem utolsó,hogy milyen színű konyhában főzöl!
Mohácson piros,Újpesten Sanoma tölgy,nálam fehér és cseresznye.

Összeírtam egy hétre a menüsort itthonra,nagyon megszenvedtem vele.Indul újra a ch-számolós,laktózmentes és most könnyű vegyes ételek elkészítése mert a héten 3 nap szabadságot engedélyeztek nekem is🙏
                Pénteken már munka és délután utazom a piros konyhában fogok főzni újra!

Ezt is kölcsönkértem!😉
A gerincvédelem is fontos az én koromban!






 

3 megjegyzés:

  1. kölcsönünk van, bármilyen velünk van, és készek vagyunk felajánlani bármilyen kívánt összeget
    Hitelre van szüksége? Küldjön nekünk egy e -mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Szüksége van sürgős kölcsönre most a következő 6 - 12 órára stressz és késedelem nélkül REMY. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2% kamattal adunk ki hiteleket, gyors kiszolgálással minden típusú kölcsönt kínálunk, küldjön e -mailt sürgős kölcsöneire
    Írjon nekünk e-mailt, e-mailben kapunk kölcsönt {remy.credit111@gmail.com}
    van hitelünk az Ön számára ..

    VálaszTörlés
  2. jó napot

    Regisztrált magánpénzkölcsönző vagyok. Hiteleket bocsátunk ki, hogy segítsünk embereknek, vállalkozásoknak és vállalati magánszemélyeknek, akiknek frissíteniük kell pénzügyi helyzetüket világszerte, nagyon minimális, akár 2%-os éves kamattal, 30 éves visszafizetési határidővel a világ bármely részén. 2.000 eurótól 100.000.000 euróig terjedő kölcsönöket nyújtunk. Hiteleink jól fedezettek, és a legnagyobb biztonság a prioritásunk. Az érdeklődők e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot: (dakany.endre@gmail.com)

    Hitel ajánlat.

    VálaszTörlés
  3. SÜRGŐS HITELRE VAN SZÜKSÉGE ÚJ VÁLLALKOZÁS INDÍTÁSÁHOZ, SZÁMLÁK FIZETÉSÉHEZ, ADÓSSÁGÁNAK IGÉNYELÉSÉHEZ, VAGY ÚJ LAKÁS VÁSÁRLÁSÁHOZ, HA IGEN, KÉRJÜK KAPCSOLATOT E-MAILBAN AZ ALÁBBI INFORMÁCIÓKNAK.
    E-mail: {  larrybright424@gmail.com }

    KERESZT-ÉS VEZETÉKNÉV
    ORSZÁG
    WHATSAPP TELEFONSZÁM
    HITELÖSSZEG
    HITEL IDŐTARTAMA
    KAPCSOLAT E-mail: {  larrybright424@gmail.com }

    KÖSZ.

    VálaszTörlés