2021. október 18., hétfő

"Megműtöm Magát újra"

Szemklinikán jártam reggel...

A kontroll napja.
Rengeteg ember..

Már láttam hiába a korai érkezés nem jutok be emberi időben,hát így is lett...

"Az eredeti verziónál kellett volna maradni és mindkét szemet műteni kellett volna"-mondta az Orvosom.
Bizony.
Fent a műtő előtt közölte velem az orvos,hogy csak egy szemet műt....Hát biztos...-gondoltam én...

No mindegy is...-nem is én lennék!

"Megműtöm magát újra"-mondta az Orvos.
"Legyen"-mondtam.

"2 év múlva".mondta az Orvos....

Nyeltem egy nagyot....

Magánban műtök,mondta az Orvos és hamarabb sorra kerül.

"Nem tudom megoldani anyagilag"-válaszoltam.

Így kijelölt időpont 2023.június 26-a.

Éveket vártam erre a műtétre is...

Egyedül nekem fontos,hogy kiegyenesedjenek a szemeim...én élek ezzel....valahogy megleszek,elkísér még a lelki teher egy pár évig!
/Tudom vannak szörnyű betegségek,ami ennél súlyosabb....én járni tanulásom óta 60 dioptriás szemüveget hordok az orromon,mindig...reggel felteszem,este leteszem...van teher rajtam is....de megleszek..../

Levezetésképp indulok a konyhába egy ch-számolt makarónit készíteni és egy laktózmentes sajtos tésztát holnapra.Egy-egy Túró-Rudi mellé kinek a maga diétája szerinti kivitelben.

Vigyázzunk a vércukrunkra!Ha lehet mozogjunk picit.Én is így járok el a főzés után!-és a lelkem is simogatni fogja!🙏









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése