2021. október 10., vasárnap

Hétvége szülinappal -arany szélű tányérokkal:)









Reggelim.Ch-szegény,de tökéletes!

Csupa színes zöldség gazdagította a reggelinket.
A M és P otthon voltak,ilyenkor szabad a pálya van étkezések terén.
Általában nem azt eszik amit én kigondolok és elkészítek nekik....
De már nem tudom felügyelni a ki hol mikor hol tartózkodikban azt,hogy ki mit eszik és hogyan.


Anyukám születésnapját megünnepeltük vidéken szűk családi körben de azért volt nagy asztal és arany szélű tányérok.💓

Ilyenkor szívem megtelik szeretettel!💓


Másnap Paellát ettem,igazán a rízs ch-ja az ami szénhidrát az ételben és a fehér bor amit hozzá ittam.

.

Részemről még úgy alakult,hogy nagyon tartalmas volt a szombati és a vasárnapi ebédsor is így én kihagytam a vacsorát is.

A sok-sok séta elmaradt az időjárás miatt,de hétközben ez sem fog elmaradni a sok-sok munka mellett.

Most pedig még ötletelek valamit hétfő ebédre a Gyerekeknek,ha hétvégén nem vagyok itthon mindig estére marad az ötletelés...💭
Cukormentes és laktózmentes.

Mentem is.....megoldások után nézek.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése