2021. október 25., hétfő

Szakíts magadnak időt!

Csak ennyit kell érezz..
Mert a segítség veled van.
Mindig.
Ott.
Most kb.itt tartok.

Mikor más is jelen van a "gondold át mi legyen a heti menüsor" felkínálásán és kimondható hogy ott akkor megkapod a választ:"nemtudomebédekre"
Mikor "hozz valami édeset,de az nem jó és az sem az nem abban a boltban van hanem abban,de igazán ne is édes legyen hanem sós,de abból is a hullámos és a sajtos...."-kikerekedett szemmel hallgatod és írnád,de..nincs mit.
Elmész a boltba és akkor kezded feltérképezni legyen édes de mégsem inkább sós és ha már megvan a hullámos és a sajtos,ja de édes is legyen inkább de ne az hanem menj a másik boltba és szerezd be ott.-érzéssel állsz a bolt közepén.

Leginkább nézem az árakat,az ételek felszívódását lehet-e helyettesíteni a cukrot benne és persze legyen laktózmentes.
Van mikor bolt-pánik-rohamom van és ki kell jöjjek a boltból-ezekért.Mert óriási a teher rajtam és képtelen vagyok ezeknek megfelelni.
Szóval mikor más is látja az élesbe menő szituációt,hogy nem én vagyok hisztis mert főznöm kell,akkor megnyugtat,hogy legalább tudom én nagyjából próbálkozom jót tenni,de nem tudok!

Éhenhalás azért otthon sem fenyeget senkit.Aki éhes az tud enni,ez a megnyugtató és így el tudom engedni azt a részét,hogy én nem teszek meg semmit a cél érdekében.

Ha iskolai menza lenne se tudná előre rendelni az ételt egyik sem,így elég jó a hátterem,mert legalább én megteszem azt,hogy megkérdezem..
A NEMTUDOMMENZA feliratú étterem nyitva van egész évben a 2 gyermekem számára és kínálja a finom falatokat.

Megírtam a menüsort 7 napra előre...Persze hát persze,hogy már cenzúrázva van...Mert nem lesz jó...

Csütörtökön gasztro-kontroll P-val.

Szabinapom van.
Soksokmindentterveztemmára-nap lesz de a nap végén szeretnék pihenni is.Vajon sikerül?Vagy cenzúrázott napom lesz?

Amikor a Legyen időd magadra c.bejegyzést írtam én tényleg nem csak App-letöltésre gondolok,hogy emlékeztet pl fél óránként bemondja Legyen időd...hanem tényleg szakítok magamra időt!
Na kedvet kaptál?







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése