2023. december 5., kedd

A hangtál ereje

Valahol a neten találtam mert kutakodok....
Onkológiai osztály valahol külföldön.
Anyut kérdeztem elvihetem-e a hangtálamat,szeretné-e,de elzárkózott.
Furcsa és érdekes tanult vagy éppen nem tanult szocializációt öröklünk.
Meghatározó a későbbi életünk során.

És sokat lehet tanulni az elmúlt pár hétből.
Mondhatni életünk hátralévő részéhez egy tanítás.

De azért amit csak lehet bevetek és viszem csütörtök este....mert találkozom Anyukámmal.

Ígértem neki hogy nézünk főzős műsort,-ha picit jobb periódus is lesz a napban és így fogunk együtt főzni.

Az ígért tejbegrízt elkészítem még itthon és csütörtökön viszek Neki-mert ez a vágya,azaz erről is beszéltünk lehetne ilyet is enni,fogíny kímélő és pépes.

És bízom benne nem lesz hótorlasz,hogy csütörtöki utazásomat megzavarja.
Oviban skarlát tombol,én most dolgozom pár napot.csak bízni és remélni tudom engem most jól kikerül!!!!

Megtudtuk a héten összetettebb a baj mint gondoltuk.
Egy újabb rákkal nézünk szembe,ami a vese.

Tegnap volt egy időszak mikor csak néztem magam elé....


És most is ez következik be.....alvás helyett.....



 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnalom kedves Sweetmami hogy Anyukad ennyire rosszul van. A novered es Te csodalatos emberek vagytok, de tudom nincs most szo ami enyhitene a fajdalmat, ami konnyebbe tenne az utat amit most Ti jartok. Erot es kitartast kivanok nektek, vezessen benneteket a szeretet at ezen a nehez idoszakon. ❤️

    VálaszTörlés