2023. december 8., péntek

Nappal-éjjel

 


Nappal zajló események...megoldandók,kérdések es majd válszok Hallgatás és mesélés és mesélés....Eszünk majd nem eszünk.Most ez jólesik most nem esik jól...Szeretnék egy.. de közben erőm nincs hozzá....orvosi frinc-francok...adj szurit pelusozz....most nézzünk egy kg-ot ,ha vagyunk ketten egy állitáshoz...most jöhet egy 6 kezes zuhany ha mindenki felkészült jó a hőfok kellőképpen es nem elhúzva az időt mert az energia véges.És sikerül❤Mert jó a Csapat🙏

Már a lakásban semmi nem úgy van ahogy Anyu megálmodta mert átalakultak polcok tápszeresre vagy tisztálkodási polc is van.A fürdőt is ki tudjuk pakolni 1 perc alatt hogy beférjen a kerekes kocsi az egyéb dolgokhoz.Minden tárgy oda kerül hogy könnyítsünk magunkon es legyen időnk Anyura.🥰


Tegnap aranyköpések kerültek elő...Nővérem mondta hizzam el magammal mit mondtak a gyerekeim régebben vicceset.Jókat nevettünk.Anyu is de ő inkább bealvósan magában tette❤


Zajlik a nappal rendesen.A lakás minden szeglete pont jo egy ápoláshoz.Egyedül az ágy alkalmatlan erre.De Anyu nem akar hallani a rendelhető betegágyról.


A 2 szoba ideális az egyik Anyué a berebdezett minden szükséges holmuval.Ruhát válszthat ha szeretne és mi javasoljuk jó lesz -e a fekvéshez vagy felkinálunk mást....elfogadja az érveket🙏.


Reggeli gyógyszerelés délben este közben szuri közben párszor kiültetés szellőztetés zokni ellenőrzés zokni bevágás ha szükséges a vizesedés miatt.Nővérem tartja a hospis szolgálattal a kapcsolatot.Ő a gyógyszertár-felelős ,és ő van helyileg otthon igy autóval intéz mindent.Én javarészt a 3-4 napban nem teszem ki a lábam a lakásból.

Őrzöm Anyut.Mellette vagyok 99 %-ban.

Tegnap újságot olvastam neki a Bulvár életből.


Megette a hozott tejbegrízt de mire ideértem hát az állaga nem volt olyan mintha friss lenne.Elektromos a tűzhely itt valami design darab a drága .En nem vagyok jóban az elektromos dolgokkal de tegnap vettem egy nagy levegőt es mivel nem volt étel igy nekiálltam főzni hogy ebédeljünk❤Sikerült.Igy ma is megpróbálok virtuóz lenni a konyhában.

Nagyon tanit ez az időszak.Kire hogyan számithatsz ki hogy áll dolgokhoz mit tudsz lekűzdeni es mit nem....és van -e benned erő és.mennyi.

A munkahely meddig tolerál azt nem tudom.Ha nem enged el akkor egész hétre fogom táppénzre iratni magam vagy fizetés nélkülire?Még nem tudom.mi a jó opció.Sajnos 220 km.Összesen 4 óra hazajutnom es ide is igy nem a szomszédba kell kiruccannom.

Vívódom teszem a dolgom es nem tudom mi van otthon.A fiammal egyik nap futólag találkoztam több hét után.P lányom miatt nem.is hagyhatnám el az otthonom egy fura kibogozhatatlan ügy miatt...de megoldottam.Eljöttem.


Minden más minden megváltozott.

Anyu próbál összetartani dolgokat mit hogy szeretne.Mi hogy lenne jó.

Nagy füllel-szemmel figyeljük.Képzeletben jegyzeteljük a kívánságokat...

Nincs perc hogy valami ne lenne.

Ha Anyu beájul-egyik percről a másikra-indul a főzés pakolás előkészités nagy wc-zés időzités teljesitése ekkorra essen🙃és minden egyéb igy időzitve.Blog irás nekem lopva telóról.Laptopom otthon.


Most furcsa csönd van.De gyogyszerelni kell...ránézés jön.Indul a reggel...

Tegnap tapaszt cseréltem.Bizti jó hatása lett reggelre és aluszékonyabb....

Én reggeliztem korán.Kávé bennem.

Hogy induljon a nap birnom kell.

Valami frincfranc izé lappang bennem és az oviból hoztam tuti ott mindenki -is-beteg.Nekem birnom kell!!!

Ez nagyon -nagyon nehéz feladat itt❤de tudod minden pillanatáról miért van❤és tanít.Tölt.Erőt ad.Szeretettel gazdagodsz.


A lakásban pici küszöb van hála.A zuhanyzó pont jó a kerekesszékkel is.A konyha középen jól rálatni Anyura.És ha azt nézzük jó hogy 1 éve ideköltözött Anyu.Mert vidéken....bajosan oldottuk volna ezt meg.

Es Sweet-sneck oldalra irtam nem ide akartam de nem baj igy...Irok hogy alakul Lacival az életem...es akkor nem is baj melyik blogba iródik a bejegyzés mert ez az élet.A fejemből nem látok ki🙃és csütörtökön azt hittem péntek van🙃

Univerzumi időzítés minden.

És maradjon is így.

Segítsen utunkon.

Kértem.🙏

Lacival 1 hónapja alig vagy nem találkozom.Ez most próba.A kapcsolat próbája ez.És a 2 blog most így keveredik és Sweetmami hol itt-hol ott....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése