2023. december 17., vasárnap

Visszatért közénk

Hosszú éjszaka volt...A nappal sem könnyűnek számított.Egyszerűen Anyu nem szeret feküdni csak ülni.

Eggggész este ült.

Nővérem maradt vele 1-ig.Én 1 utántól virrasztottam.

Szó szerint.

Sok egyéb történés közben...reggelre a a széken maradni nem volt könnyű.

A brutal mennyiségű tapasz és  Morfium is teszi a dolgát...

És reggel lett kb negyed 8.Nővérem felkínálta a szurit.Elfogadta.

Es jött egy hirtelen roham amikor elvesztettük.Elbúcsúzott.Fogta a kezünket.Örökké  szeret bennünket és legyünk boldogok...

Mondanom sem kell hogy potyogtak a könnyeink és mennyire megható volt🙏.

De percek múlva....visszajött.Nem is tudtuk mire vélni.Még nem hagyott itt bennünket❤Iszonyatosan ragaszkodik még és nem akar menni.

Mi elengedjük-mondtuk.


Kűzd és kűzd.Már sok képesség nincs meg...Az úton elindult annyi bizonyos🙏.

Megmutatta reggel milyen a távozás.

Hihetetlen,hogy még erre is van ereje.

Nem félek már.Mert tudom milyen lesz az érzés❤

És mellette köhögök még.Van frinc-franc visszamaradt tünetem.Megvettem a jegyem hazafelére.

Lacim az állomásra kijön ott találkozunk pár percre és én irány haza mert be kell essek az ágyba...Reggel 7-től vár a munka.

M elutazik hajnalban.Vele már nem találkozom csak 23-án....

P-át megkértem vásároljon be...


Karácsony?

Tervben sincs.

Azt se tudom hányadika van🤔

És jön egy újabb ölelés egy sokadik búcsúzás❤

A buszon a szokásos helyemre vettem jegyet.Leülök és enyém a 3 óra...alvás Budapestig.

És lehet Anyu még megvár...csütörtök délután jövök🙏.. 


Nem tud még Anyu elválni...mindig szervez a maga módján és átszövi sok-sok hallucináció...elfelejtés majd újbóli tervek szövése.Fárasztó és nehéz felfognia mi történik vele.

Ja,reggel azt mondta nekem meg akar gyógyulni🤔

Aki menni szeretne menjen.Ha még nem tud menni itt fog maradni.

A Várás pedig iszonyatosan nehéz.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése