2023. december 2., szombat

A Zokni...

A zokni ...
Ma nekem igy Mikulás közeledtével mást jelent...
Elég meleg-e...
Nem szorít-e...
Anyukám vizesedő lába kényelmét szolgálja -e a zokni.
Még fel-felállunk."Táncolunk"-kéz a kézben pár mp-re.
Ma próbálom puhítani,hogy megrendeljük a betegágyat.. Hajthatatlan."Nem kell"-mondja.
Pedig kitaláltam valamit most ideglenesen de...lehet megrendelem Neki az ágyat ...hozzák csak.Ráfogjuk a Mikulásra🙂❤

Ma sokat beszélgettünk.Kiültethető volt amíg ágyaztam.És még mindig bírta igy a lakásban kirándultunk a kerekesszékkel....
Megmutattam Neki minden rendben a lakásban.
Citromfű illatositót csepegtettem

Ma már  dec.1-je...Pár éve még gondolkoztam mi kerüljön a zokniba Mikulás napján...

Ma azon gondolkozom mi lesz Most.

A holnapon aligha...a jövő pedig nem látható...

Na veszek fel egy zoknit...dél van de még addig nem jutottam el...hogy magamnak nézzek egy zoknit🙃🤔
 

1 megjegyzés:

  1. Mi is akasztunk zoknit a Mikulásra. Gyermekeink szeretik ezt a hagyományt, és maguk akasztják a kandalló fölé.

    VálaszTörlés