2023. december 23., szombat

Előrehozott karácsony


Rövid leszek.
Buszon.
Hazafelé.
Távolodom Anyutól újfent...
Elbúcsúztam.
Megölelt.
De a következő pillanatban a mormolt fejében még rendezgetős dolgokkal volt elfoglalva és váltott...
Integetett🙏

Mindent hazahoztam.Papucsomat.Ruháimat.Genésa szobromat...
Derékmelegítőt amit még az elején vittem neki melegítésképp.

Elbúcsúztam.Szép utat kivántam Neki.

Olyan kimerültek voltunk/vagyunk már a Nővéremmel...az éjszakázás is nagyon húzós...de a nappalok is.

Én Anyut ismerve 24-én indul el❤Elég piros betűs eléggé nehéz ügyet intézni és forró drótként összezendítené a családot karácsony napján....

Alig van nyitva a szemem a fáradtságtól nem bírok már fent lenni.2.5 óra alvás vár rám a buszon Pestig.És ott még a karácsonyi etap kezdődik M ma jön haza külföldről Ételt kéne 3 napra venni mert én szerdán voltam utoljára boltban....

A karácsony most más.Nagyon más.
Nővérem felhozta a fenyőfát a tárolóból.
Anyu:"mosolyogva neki:hát te egy Angyal vagy"
Örült hogy hárman együtt "karácsonyoztunk"
Már alig létezik de ül pedig ülni se tud...és mondja...pedig alig tud beszélni....

Megható pár perc volt.mert kilépett az ő sajátságos világába...

Elbúcsúztam Tőle és Ő integetett.❤
Most pedig alvás....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése