2023. december 14., csütörtök

Boszorkánykonyha: Csütörtök

Csütörtök


Ma akkora fájdalom, amilyet én 70 év alatt nem láttam anyun. Megkapta a morfiumot. 5-8 perc, amíg hatott. Az a pár perc alatt elhangzott: Nem bírom. Feladom.... Jött a hospice orvos. Tapasz 250, kaptunk morfium receptet. Anyu rákérdezett az orvostól, mennyi ideje van még. A doktor teljesen nyíltan, őszintén válaszolt neki: szerinte még lehet egy szép karácsonyunk...

Nővérem Blogjából részlet.../boszorkanykonyh.blogspot.com"
Holnap 10 ó 20 perckor átveszem,így...
Most telefonon egyeztettünk mit mennyit hogyan.
Az én dolgom ennek függvényében csináljam.
Még nem csináltad  így soha,de csinálnod kell.
Ez ebben a szép feladat.

Konszolidálódott a betegségem így tudok menni.
Kegyetlen hetet zártam a munkahelyemen,nehéz,beteg-es hetem volt,
Itthon a maradék alig időmben előre dolgoztam,hogy tudom vasárnap este érek haza és indulok majd 7-re dolgozni hétfőn.Hogy nagyjából legyen rendben a lakás.....

Irtam a kedvenc Szervemnek hogy nem leszek itthon mert Édesanyámat ápolom,mert ugye még kaptunk a nyakunkba egy kis gyámügyi csemegét.Ha van Isten-márpedig van,akkor megteszi oly kegyesen hogy azokkal foglalkozik akik valóban Esetek és minket nagy ívben békén hagynak.Én már az ügy elején mondtam nekik:"meglátják tőlünk fognak bocsánatot kérni,amiért ügy lett a dologból"-várom a végkimenetelt és most van bennem erő,végigviszem ezt is és kiállok magunkért.Eddig még semmi papírt nem írtam alá nekik,mert nem úgy volt.Minden mondat értelme más ha úgy írják le."Imádnak,szeretnek "ezért,hogy duplán dolgozunk,de én addig harcolok míg a dolgok a a helyére nem kerülnek és ÚGY AHOGY AZ VAN!!!!

És visszacseng Nővérem Blogjában az utolsó mondat:"Szerinte lehet egy szép karácsonyunk még...."

De 10 nap múlva Karácsony.....💝




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése