2023. december 18., hétfő

Szeretet-zsinór


Milyen fontos erről most írnom...
Ma felbosszantott egy Szülő,nagyon.
Ilyenkor mit szoktam csinálni?
Felhívom Anyukámat,hogy....
És fogtam is a telefont ösztönből.
...
És zokogás tört elő belőlem.
Nem is tudtam elindulni a városba időben...
Mert rendbe kellett hozzam magam.
Elindultam.
Nem sokra rá gyomorgörcsöm lett.
Nagyon.
Kellett a Nospa.
Folyadék hiányában a torkomban megakadt és ott kezdett el hatni,szétzsibbasztotta a nyelőcsövem.
Úgyhogy voltam a bajban,most mi lesz...

Ment az élet tovább.

És ez lesz,hogy Anyukám elmegy,akkor is.
Óriási trauma,de...
Megy az élet tovább.

A köldökzsinórt elvágják egyszer...és onnan marad az erős szeretet-zsinór.

Én Anyukámmal ezentúl a szeretet-zsinóron fogok beszélgetni.

Nővéremnek ezerszer hálás lehetek,hogy nem éppen jó állapotban van Ő sem,de tájékoztat mik a hírek Anyuval,részletesen,220 km-ről.
Hálás vagyok Neki,mert végigasszisztálja most egyedül az éjjeleket vagy éjjelt....

Hálás vagyok neki,amiért van most nekem és mankót ad!

Hálás vagyok,Neki köszönhetem,hogy most Anyu közel lehet legalább egyik Lányához,mert odaköltöztette Mohácsra🙏
Hálás vagyok a Nővéremnek,mert hallgat rám és kér segítséget.És mert a Húga vagyok el is fogadja azt!

Hálás vagyok neki,hogy mindent ír...és írta,hogy nemrég engem is keresett Anyu,bár már Szivárványhídon...de eszébe jutottam..
Azt hiszem beüzemeltük a szeretet-zsinórt...

"Felhívom",hogy érezzen💝


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése