2024. május 25., szombat

440 km

440 km megint.

Hasznos km-erek.

Haladtunk a mohácsi lakás kipakolásában.kb 10% van még aminek nincs új gazdája.

Van egy használtcikk kereskedő a ltp-en.Amit lehet mindent bevett a boltjába.

Én maradtam a lakásban mert közben garázsvásár is volt és csak vitték a zsákokat a többiek...de amit én kukáztam volna a Nővérem kivette és ment a boltba.A tökéletesre törekedtem de ami már használt az nem azt jelenti,hogy kuka....

Kértem,hogy én is láthassam a boltot.

Hát pozitivan csalódtam!

Amikor az utolsó fordulót vittük le már voltak beárazott vázák ez-az a polcokon Anyu holmijaiból❤Meggyőződésem,hogy jó helyre mentek a dolgok és sok ember fog örülni hogy olcsón juthat tárgyakhoz.

A ruhák adományba mentek egy önkormányzathoz.


Tesóm nagyon jól és ❤-el csinálta a garázsvásárokat!És a gyerekeknek mindig kedvezett kis csecsebecsével🙏.


Nagyon üres így a lakás...

ANYU nélkül az életünk is üres....

Minden megváltozott...

Volt egy közös ebéd egy kávé...és hétvégi 440 km✔.


 


Persze papirok,szerződés nálam.Hétfőn ügyvéd...
Mert ott a lakás...
A MEDDIG,A HOGYAN TOVÁBB JÖN....


 


1 megjegyzés:

  1. Moje ime je TEREZA i imam svjedočanstvo o tome kako sam doživjela ponudu kredita od 35.000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu što sam naišao na gospodina Harryja Bryana, izvršnog direktora SMART LOAN FUNDS, oni imaju sjedište u Americi, a također rade u svim europskim zemljama. Savjetovao me kolega i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da koriste njihove usluge kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte (smartloanfunds@gmail.com} WHATSAPP: {+385915134516} Brzo kontaktirajte danas i dobijte vaš zajam od njih po stopi od 3%. Obećajte da ćete reći ljudima i podijeliti s njima njegov dobar rad nakon što dobijete zajam. ../'''''''''''

    VálaszTörlés