2024. május 23., csütörtök

Ha még képes leszek rá....

Ma Színházban voltam az ovisaimmal és kivételesen minőségi előadás volt!🙏

Tablókép,én készítettem és még egyet de azt nem tehetem ki mert nevek is vannak rajta de rengeteg munkám van benne.
Most fejeztem be 4 év ovis képek anyagának átnézését és Pen Drive-ra írását ami kell a ballagásra,kivetítő még nincs de azt is szerezni kell keddig.

Nem tudom merre az előre,most ültem le,holnapra megvettem a buszjegyet mert munka után 220 km,Anyu lakását kell kiüríteni,eladó lesz sajnos...

Mamikám Otthonával beszéltem és nem mondtak jó híreket,stagnál az állapota ami nem túl jó!Nagyon megvisel és nagyon-nagyon nem tudok másra gondolni....

Mosni is kellett mert bizony ha nem vagyok itthon....és főztem is és takarítottam is de még nem tudom hogyan,azaz tudom:megállás nélkül.Nagyon elfáradtam.

Van még adminisztráció amit meg kell írni de nem hoztam haza mert tudtam nem tudom megcsinálni.....

Holnap nyitom az ovit.....
Ha még képes leszek felkelni....hajnalban....

 

1 megjegyzés:

  1. Moje ime je TEREZA i imam svjedočanstvo o tome kako sam doživjela ponudu kredita od 35.000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu što sam naišao na gospodina Harryja Bryana, izvršnog direktora SMART LOAN FUNDS, oni imaju sjedište u Americi, a također rade u svim europskim zemljama. Savjetovao me kolega i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da koriste njihove usluge kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte (smartloanfunds@gmail.com} WHATSAPP: {+385915134516} Brzo kontaktirajte danas i dobijte vaš zajam od njih po stopi od 3%. Obećajte da ćete reći ljudima i podijeliti s njima njegov dobar rad nakon što dobijete zajam.,,...........

    VálaszTörlés