2024. május 2., csütörtök

12 nap...

12 nap és még semmit nem tudtam ezzel foglalkozni,hogy leszáll itt a repülőnk.
Itt az ideje félretenni pár dolgot és koncentrálni az első repülőutamra!
Még a hétvége húzós lesz lelkileg-testileg...Anyum lakását ürítjük ki eladásra.Szív összeszorul,test megdermed,olyan nehéz ez!

Megjött a Fölgáz-szerződés hogy s-o-s irassam a nevemre mert kikötik a gázt 19-ével.Úgyhogy s-o-s írom a szerződést rohanok vele holnap a postára mert most nagggyon nem hiányzik egy gáz kikötés aztán jó pénzért egy bekötés....

Közben az egyik közeli családtagomat műtötték,az is kattog a fejemben és mennyi minden más....

P előrehozott érettségizik,nagyon drukkolok Neki!!!!

De még hoztam haza munkát,ülök is gép elé és begépelem amit kell,email és menjen ez is,ha már munka....

Gyógyszert ma már nem vettem be de teáztam és fújom az orrom...Talán megmaradok,de a tüdőm fél kapacitással van ezt érzem viszont jó lett volna pihenni egy napot!Kettőt!😁

Hazafele boltoztam,kitaláltam a menüt,mivel hétvégén Mohács így az itthonmaradóknak ma főzök előre.
Aztán elszaladtam egy talpmasszázs szőnyegért,eladásra kínálták.Nekem kimondottan be kell vetni valamit mert a talpammal kezdeni kell valamit és már minden-is-bevetésen,krém egyéb,hogy valami legyen nyárra a lábamból.Szenvedés van,mert fáj is nem csak esztétikai dolog ez.


Munkára fel!
Aztán majd csak este lesz...végre!





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése