2024. május 30., csütörtök

Bizonytalanság bizonytalant szül

Ő lehet tudja de én nem tudom,hogy melyik lesz az én ovim...nagy a hallgatás😕
Rettentő rosszul élem meg a bizonytalanságot,ma például nem tudtam e miatt aludni csak forgolódtam és hullafáradtan ébredek.....na ezért lenne jó egy fer tájékoztatás!

Elindult nálam a gyász folyamatban egy újabb gyász folyamat.4 hónapja tart és most újra kell élni valamit ami most kezdődik,ez is elvesztés....Azt hiszem óriási feladatot kaptam.

Már jóval meghaladja a heti munkában ledolgozott órám .nyakatekerten...akkor másképp nem fizetett órákat dolgozok le a héten,immáron harmadik nap lesz amit egésznapozom.Úgy,hogy elvesztettem a Nagymamámat! 
Az óvodáért????
Azt hiszem megkeresem azt a paragrafust ami tudatosítja bennem:NEM ÉRI MEG!!!!!!

Eltetettem egy ajándékot kifizettem,hogy munka után elhozom ne kelljen tenni-venni sehová.
Hazaérve sem tudatosodott még csak most:elfelejtettem érte menni-lufifej lettem,egyszerűen nem mennek a dolgok.....ilyenkor tényleg kéne egy kis pihenő,akkor is ha holnap egész napos GYEREKNAP az oviban!!!!!

Rettenetesen megvisel Dédink elvesztése,megrettentem.Csak a 2 gyerekem és Nővérem van aki az én vérem.....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése